Gelijk een goed gevoel
‘Ik had al heel lang het idee om een app te laten maken waarin ik alle gegevens van mijn klanten kon bijhouden. Maar ik kon hier zo snel niemand voor vinden. Op den duur ging ik op internet kijken: wie bouwt er apps in buurt? Al gauw kwam ik bij Nederdesign uit. Ik wilde graag iemand uit de omgeving, want ik hecht veel waarde aan persoonlijk contact. Als er bijvoorbeeld onduidelijkheden zijn, dan bespreek ik dit het liefste ter plekke. Ik had gelijk een goed gevoel bij Sander, hij kwam met ideeën en was goed bereikbaar. Dat zijn belangrijke punten vind ik. Dit alles was omstreeks 2017/2018.
Betrouwbare website én partner
Naast de webapp, hadden we ook al een website. Alleen hier was telkens iets mee: dan werkte het contactformulier niet, was er een storing of moest er weer een update gedaan worden. Daar wilde ik vanaf. Omdat de app door Nederdesign was gebouwd, vroeg ik Sander om advies. Hij kwam met het idee om de nieuwe website aan de app te koppelen, zo zouden offerteaanvragen gelijk zichtbaar zijn in de app. Dat sprak me direct aan. Daarnaast wilde ik een betrouwbare website én samenwerkingspartner waar ik op kan rekenen. En ik vind het fijn dat ik nu alles bij één partij onder kan brengen.
Eenvoudig en klantvriendelijk
Ik had niet veel eisen wat betreft de nieuwe website. Het mocht zo simpel mogelijk, als alles maar goed werkt! We hebben bijvoorbeeld veel oudere klanten, die moeten gemakkelijk het contactformulier kunnen vinden en dit eenvoudig in kunnen vullen. Klantvriendelijkheid staat voorop. Verder heb ik veel aan Nederdesign overgelaten, zowel qua design als qua teksten. Op een paar kleine puntjes na, was dit meteen naar wens.
Persoonlijk, meedenkend en jong
Het fijnste aan mijn samenwerking met Nederdesign vind ik dat het een persoonlijk, meedenkend en jong bedrijf is. We hebben dezelfde gedachtes over bepaalde dingen én er wordt goed met je meegedacht. Sander is een expert in wat hij doet, hij weet hoe het werkt. Laatst had ik in mijn hoofd gehaald dat ik betaalverzoekjes vanuit de app wilde sturen, maar ik had geen idee hoe ik dat in de praktijk moest toepassen. Sander heeft dat vervolgens voor me gerealiseerd. Dat is dat stukje meedenken: als er iets is, dan wordt het opgelost. Dat doen we zelf bij onze klanten ook. Als er iets niet goed is, gaan we de dag daarna terug. Zo werkt het bij Nederdesign ook!’