Interview

Klant aan het woord – Schoonmaakbedrijf Risseeuw

2 min leestijd

Na enkele jaren geleden een webapp te hebben laten bouwen door Nederdesign, was het nu tijd voor een nieuwe website voor Schoonmaakbedrijf Risseeuw. Een vanzelfsprekende samenwerking als je het eigenaar Jannick Risseeuw vraagt!

Klant aan het woord – Schoonmaakbedrijf Risseeuw

Gelijk een goed gevoel

‘Ik had al heel lang het idee om een app te laten maken waarin ik alle gegevens van mijn klanten kon bijhouden. Maar ik kon hier zo snel niemand voor vinden. Op den duur ging ik op internet kijken: wie bouwt er apps in buurt? Al gauw kwam ik bij Nederdesign uit. Ik wilde graag iemand uit de omgeving, want ik hecht veel waarde aan persoonlijk contact. Als er bijvoorbeeld onduidelijkheden zijn, dan bespreek ik dit het liefste ter plekke. Ik had gelijk een goed gevoel bij Sander, hij kwam met ideeën en was goed bereikbaar. Dat zijn belangrijke punten vind ik. Dit alles was omstreeks 2017/2018.

Betrouwbare website én partner

Naast de webapp, hadden we ook al een website. Alleen hier was telkens iets mee: dan werkte het contactformulier niet, was er een storing of moest er weer een update gedaan worden. Daar wilde ik vanaf. Omdat de app door Nederdesign was gebouwd, vroeg ik Sander om advies. Hij kwam met het idee om de nieuwe website aan de app te koppelen, zo zouden offerteaanvragen gelijk zichtbaar zijn in de app. Dat sprak me direct aan. Daarnaast wilde ik een betrouwbare website én samenwerkingspartner waar ik op kan rekenen. En ik vind het fijn dat ik nu alles bij één partij onder kan brengen.

Eenvoudig en klantvriendelijk

Ik had niet veel eisen wat betreft de nieuwe website. Het mocht zo simpel mogelijk, als alles maar goed werkt! We hebben bijvoorbeeld veel oudere klanten, die moeten gemakkelijk het contactformulier kunnen vinden en dit eenvoudig in kunnen vullen. Klantvriendelijkheid staat voorop. Verder heb ik veel aan Nederdesign overgelaten, zowel qua design als qua teksten. Op een paar kleine puntjes na, was dit meteen naar wens.

Persoonlijk, meedenkend en jong

Het fijnste aan mijn samenwerking met Nederdesign vind ik dat het een persoonlijk, meedenkend en jong bedrijf is. We hebben dezelfde gedachtes over bepaalde dingen én er wordt goed met je meegedacht. Sander is een expert in wat hij doet, hij weet hoe het werkt. Laatst had ik in mijn hoofd gehaald dat ik betaalverzoekjes vanuit de app wilde sturen, maar ik had geen idee hoe ik dat in de praktijk moest toepassen. Sander heeft dat vervolgens voor me gerealiseerd. Dat is dat stukje meedenken: als er iets is, dan wordt het opgelost. Dat doen we zelf bij onze klanten ook. Als er iets niet goed is, gaan we de dag daarna terug. Zo werkt het bij Nederdesign ook!’

Ook interessant

Klant aan het woord – Maas Afbouw
2 min leestijd

Klant aan het woord – Maas Afbouw

Interview: De website van Maas Afbouw was inmiddels bijna 15 jaar oud, je kunt dus wel zeggen dat hij ruim over de houdbaarheidsdatum was. Het bedrijf werkt graag op relatiebasis, daarom schakelden ze Nederdesign in voor hun nieuwe website.

Lees meer
Jong talent bij Nederdesign: Justin van Zundert
2 min leestijd

Jong talent bij Nederdesign: Justin van Zundert

Interview: Nieuw talent de kans geven om zichzelf te ontwikkelen. Daar gaat het om. Zowel voor klanten, maar ook in ons team! Daarom hebben we tijdelijk een nieuwe aanwinst in ons team in de vorm van Justin van Zundert (20).

Lees meer
Klant aan het woord - SieTec
2 min leestijd

Klant aan het woord - SieTec

Interview: Een nieuw kantoor, een nieuwe strategie, een nieuwe huisstijl, nieuwe promotiemiddelen. Heel SieTec heeft de afgelopen jaren een nieuw jasje gekregen, behalve de website. Hoog tijd dus om daar verandering in te brengen!

Lees meer
Bekijk alle berichten