Interview

Klant aan het woord - SieTec

2 min leestijd

Een nieuw kantoor, een nieuwe strategie, een nieuwe huisstijl, nieuwe promotiemiddelen. Heel SieTec heeft de afgelopen jaren een nieuw jasje gekregen, behalve de website. Hoog tijd dus om daar verandering in te brengen! Hiervoor klopte Stephan Verhelst aan bij Nederdesign.

Klant aan het woord - SieTec

Passende aanpak

‘De aanpak en de prijs van Nederdesign spraken ons aan. Ze hadden een goed doordacht plan. Er was een duidelijke opzet van hoe ze fase voor fase onze website zouden bouwen en wie wat doet, dus wat zij voor ons doen en wat wij zelf moesten aanleveren. Daarnaast boden ze diverse opties waaruit we konden kiezen, bijvoorbeeld qua promotie en vindbaarheid van de site.

Zelf doen

Wat we ook belangrijk vonden, en waar Nederdesign in voorziet, is dat we zelf aanpassingen kunnen doen. Als je voor ieder wissewasje, zoals het plaatsen van een nieuwsbericht of het toevoegen van een tekstje hier of daar, terug moet naar de webbouwer, dan word je daar niet vrolijk van. Maar bij Nederdesign regelen ze het zo, dat je dit soort aanpassingen prima zelf kunt doen.

Stap voor stap

Na een verkennend gesprek over wat wij belangrijk vinden voor onze nieuwe website, heeft Nederdesign een grof plaatje geschetst waar wij op konden reageren. Daarna gingen ze met de teksten aan de slag. Die kregen we eerst te lezen en na onze goedkeuring werden ze op de website gezet. Tot slot was het nog een kwestie van finetunen. Er waren nog een paar puntjes die we anders wilden en dat hebben ze netjes aangepast.

Ze verstaan hun vak

Het hele proces verliep prima. We hadden vooral contact met Sander en Davina en je kunt merken, die verstaan hun vak. Het is ook prettig dat Nederdesign dezelfde bedrijfscultuur kent als SieTec. Gewoon low level, geen supergroot en complex bedrijf, maar kleinschalig met korte lijntjes. Ze denken mee en doen niet moeilijk over een punt en een komma.

Representatief voor ons bedrijf

We zijn tevreden over de samenwerking én over het eindresultaat. Onze website is nu representatief voor ons bedrijf. Dat was ons belangrijkste doel. We moeten onze business niet van online vindbaarheid hebben, maar van persoonlijke contacten. In Zeeland zijn we al een begrip, maar we zijn nu ook met een tweede vestiging in Roosendaal bezig en daar moet iedereen ons nog leren kennen. Als je dan straks bij klanten op bezoek bent geweest en ze kijken daarna nog eens op je website, ervaren ze een eenduidig verhaal. Dat hebben we samen met Nederdesign gerealiseerd.’

Ook interessant

Klant aan het woord - Gidsenteam Zeeuwsch-Vlaanderen
3 min leestijd

Klant aan het woord - Gidsenteam Zeeuwsch-Vlaanderen

Interview: Toen de website van Gidsenteam Zeeuwsch-Vlaanderen niet meer voldeed, ging de stichting op zoek naar een partij die een nieuwe website voor hen zou kunnen realiseren. Nederdesign én de centrale locatie waar ze gevestigd zijn, spraken hen direc

Lees meer
Klant aan het woord - Speelnest
4 min leestijd

Klant aan het woord - Speelnest

Interview: Een mooie, goedwerkende website, dat is wat Marisa van Speelnest wilde. Met het ontwerp van haar grafisch vormgeefster bouwden wij haar website. Een maatwerk website waar je unieke voorstellingen kunt boeken.

Lees meer
Klant aan het woord - Barista op Wielen
3 min leestijd

Klant aan het woord - Barista op Wielen

Interview: Met een logo en moodboard kwam Dylan van Barista op Wielen naar Nederdesign toe. Zijn vraag: het bouwen van een goed vindbare en snelle website, die gaandeweg verder geoptimaliseerd kan worden. We mochten aan de slag!

Lees meer
Bekijk alle berichten