Case

Oplevering: Den Doelder Pallets

2 min leestijd

De pallets van Den Doelder Pallets worden gemaakt voor verschillende industrieën en hebben een afzetmarkt in heel West-Europa. Met de nieuwe website willen ze meer leads genereren zodat het bedrijf ook in de komende jaren kan blijven groeien. Een leuke uitdaging voor team Nederdesign!

Oplevering: Den Doelder Pallets

Case informatie

Klant
Den Doelder Pallets
Oplevering
November 2019
Type
Website

Meer contactmomenten creeëren met een nieuwe website

Den Doelder Pallets is één van de grootste producenten van pallets in de Benelux. De pallets worden gemaakt op twee vestigingen in Axel en Westdorpe. Vanaf deze locaties voorzien ze hun klanten van zowel standaard als maatwerk pallets. Daarbij produceren ze kleine én grote series. Hierdoor kan Den Doelder Pallets ieder bedrijf van dienst zijn. Het bedrijf vindt zijn oorsprong in 1938, wanneer de overgrootvader van de huidige eigenaar Christian den Doelder een houtzagerij koopt in Axel.

Een website met een duidelijk doel

Voor Den Doelder Pallets hebben we een volledig nieuwe, meertalige website ontwikkeld. Alle facetten van het bedrijf, zoals de producten, de productie, het milieu en de historie komen uitgebreid aan bod op hun nieuwe website. De website kent een duidelijk doel: meer contactmomenten creëren met potentiële en bestaande klanten. Direct vanaf de homepagina krijgt de bezoeker de verschillende producten en sectoren te zien waarin Den Doelder Pallets actief is. 

Bijsturen voor nog betere resultaten

We hebben een online zichtbaarheidskalender opgesteld. Hierin plannen we iedere maand werkzaamheden in waardoor de website verder geoptimaliseerd wordt. Iedere maand gaan we aan de slag met zoekmachine optimalisatie, social media, online adverteren en technische optimalisaties. Daarnaast zijn er diverse tools actief zoals Google Analytics en Hotjar. Hiermee meten we de resultaten en kunnen wij nog beter bijsturen. De resultaten na de eerste zes maanden zijn veelbelovend! We hebben 46% meer bezoekers, 150% meer telefoonklikken en 67% meer e-mailklikken. Nog beter: het conversiepercentage is met 70,8% gestegen tot 3,25%. Anders gezegd, 3,25% van de bezoekers wordt omgezet in een contactmoment. 

Ook interessant

441% conversiestijging door Google Ads voor Steda Housing
2 min leestijd

441% conversiestijging door Google Ads voor Steda Housing

Case: Voor een nieuw startende website is het lastig om vanaf het begin te scoren in de organische zoekresultaten, door de autoriteit van de website. Om je zichtbaarheid direct een boost te geven biedt betaald adverteren een uitkomst!

Lees meer
Oplevering bezoekersregistratie Royal Hotels
4 min leestijd

Oplevering bezoekersregistratie Royal Hotels

Case: Jens Hoogstad van Royal Hotels kwam naar ons toe met de vraag of wij een oplossing hadden voor de bezoekersregistratie van zijn hotelgasten. We zijn aan de slag gegaan met een webapplicatie, zodat bezoekers eenvoudig kunnen inchecken.

Lees meer
Oplevering: Barista op Wielen
3 min leestijd

Oplevering: Barista op Wielen

Case: Gasten op beurzen, evenementen en bruiloften voorzien van een heerlijk bakje koffie en allerlei andere koffiespecialiteiten. Dat is wat opgeleid barista Dylan van Overmeire van Barista op Wielen het liefste doet!

Lees meer
Bekijk alle berichten