Marketing voornemens voor 2024

Marketing voornemens voor 2024

Leuk dat je ons wilt vertellen over jouw goede voornemens! Graag geven we je nog meer inspiratie over waar je aan kunt denken voor het komende jaar.

Ook bij Nederdesign blijven we ieder jaar werken aan onszelf en onze dienstverlening te verbeteren. Dit doen we het liefst samen met jou.

Laten we elkaar inspireren om het beste uit onszelf te halen in 2024!

Nog meer goede voornemens

Nieuw jaar! Nieuwe (marketing) kansen. Wat wil jij bereiken in dit komende jaar?

SMART-doelstellingen formulieren voor 2024.

Doelen hebben is belangrijk. SMART-doelen hebben is nog belangrijker, zo worden jouw prestaties meetbaar. Dit jaar zijn mijn doelen 100% SMART.

Consistenter content plaatsen op mijn social media?

Social media heb je vast al, maar wat doe je hiermee! Dit jaar ga je aan de slag met een contentkalender om maandelijks, wekelijks of zelfs dagelijks relevante informatie te geven aan je volgers. Zo versterk je jouw merk.

Testen met een nieuwe campagne vorm.

Nieuw jaar! Nieuwe campagne! Wat heb je al geprobeerd en wat nog niet. Wij geloven dat je alles een kans moet geven. Want je weet pas echt wat er mogelijk is met een kanaal als je dit een echte kans geeft. Waar zie jij potentie in?

Mijn positie in Google verbeteren.

Meer zichtbaar zijn! In 2024 aan de slag gaan met jouw SEO posities. Schrijf relevante tekenen en verbeter je technische SEO om jouw positie te zien verbeteren.

Meer informatie bieden aan mijn klanten.

Jij bent expert op je vakgebied. Dit jaar ga je die informatie nog meer delen. Beantwoord bijvoorbeeld veel gestelde vragen of schrijf blogs!

Vaker in contact komen met potentiële klanten.

Je ontvangt een contactformulier. Maar hoe kunnen klanten nog meer met jou in contact komen. Misschien zijn er wel mogelijkheden waar je nog niet aan hebt gedacht. Hoe kunnen klanten je nog meer bereiken. Een brochure download, een whatsappje of een chatfunctie op je site.

Mijn merk beter naar voren laten komen.

Je hebt hard gewerkt aan je merk, misschien is er wel iets veranderd binnen je merkidentiteit. Laat je website echt aan je klanten zien wie je bent en wat je doet? Of is het tijd voor een opfrisbeurt?

Dit zijn mijn goede voornemens

Naam
Bedrijfsnaam
E-mailadres
Opmerkingen

Kennis en verhalen van internet profs:

Klant aan het woord – Maas Afbouw
2 min leestijd

Klant aan het woord – Maas Afbouw

Interview · De website van Maas Afbouw was inmiddels bijna 15 jaar oud, je kunt dus wel zeggen dat hij ruim over de houdbaarheidsdatum was. Het bedrijf werkt graag op relatiebasis, daarom schakelden ze Nederdesign in voor hun nieuwe website.

Lees meer
Jong talent bij Nederdesign: Justin van Zundert
2 min leestijd

Jong talent bij Nederdesign: Justin van Zundert

Interview · Nieuw talent de kans geven om zichzelf te ontwikkelen. Daar gaat het om. Zowel voor klanten, maar ook in ons team! Daarom hebben we tijdelijk een nieuwe aanwinst in ons team in de vorm van Justin van Zundert (20).

Lees meer
Oplevering nieuwe website - DELTA Ride for the Roses
Bekijk alle berichten