Interview

Klant aan het woord - Speelnest

4 min leestijd

Tijdens de coronaperiode richtte Marisa Laperdix haar bedrijf Speelnest op. Een artiestenbureau waar je unieke voorstellingen kunt boeken. Dit wilde ze gelijk goed aanpakken, met een mooie en goed werkende website. Hiervoor schakelde ze Nederdesign in.

Klant aan het woord - Speelnest

‘Ik werk in de creatieve sector, dus ik vind uitstraling en lay-out heel belangrijk. Artiesten steken veel tijd in een unieke uitstraling, dus dat wilde ik ook voor Speelnest. Na online op zoek te zijn gegaan naar een webbouwer, kwam ik bij Nederdesign terecht. Ik heb hen benaderd en we zijn het gesprek aangegaan. Nederdesign kan dingen mooi op maat maken, dat was waar ik naar op zoek was.

Resultaat geworden zoals ontwerp

Voorafgaand aan de bouw van mijn website gaf Sander helder aan wat wel en niet mogelijk was, zodat ik een goede afweging kon maken. Hierin denkt het team van Nederdesign met je mee. Het ontwerp van mijn website is gemaakt door grafisch vormgeefster Anny Maes. Zij heeft niet alleen de illustraties voor op mijn website gemaakt, ook heb ik samen met haar een voorbeeld gemaakt van hoe mijn website eruit moest komen te zien. Het eindresultaat is bijna helemaal geworden zoals dat voorbeeld, wat dat betreft zijn het echt professionals bij Nederdesign.

Volledig op maat

Tijdens de bouw van mijn website is het plan een paar keer aangepast. Zo zit er een functie op mijn website waarbij je artiesten rechtstreeks kunt benaderen. De klant blijkt echter regelmatig advies te willen krijgen vanuit Speelnest. Daarom is dit nu allebei mogelijk, het is volledig op maat gemaakt. De website van Speelnest beschikt daarnaast over een dashboard. Hier komen de boekingen voor de artiesten in, zo houd ik een duidelijk overzicht. Ik kijk regelmatig in het dashboard, maar ik krijg ook een kopie via de mail. Zo mis ik niks. Ook in dit geval zorgt Nederdesign ervoor dat alles er mooi uitziet, dat zit ‘m in de kleine dingen zoals een logootje boven in de mails richting de artiesten. Wat ik wel prettig zou vinden, is meer communicatie in de samenwerking. Bijvoorbeeld wanneer iets niet op tijd opgeleverd kan worden. Ik moet zelf om updates vragen en ook als je wijzingen door wil voeren, moet je dit op tijd vragen. Dit zodat je zeker weet dat het op tijd gereed is. Maar qua uitstraling en vormgeving ben ik zeker tevreden.

Overzichtelijk en duidelijk voor de klant

Met mijn website wil ik vooral de artiesten in het zonnetje en goed in de kijker zetten. Daarnaast wil ik dat alle artiesten evenveel kans maken om geboekt te worden. Daarom komen op de homepage steeds andere artiesten naar voren, dat rouleert. Ook ben ik blij met de twee verschillende contactformulieren, zodat het duidelijk is voor de klant. Ik vind het een heel overzichtelijke website geworden, mede dankzij mijn grafisch vormgeefster! Dit zit hem ook in de eenvoud. Er zijn veel functies, maar het blijft eenvoudig.’

Ook interessant

Klant aan het woord - Gidsenteam Zeeuwsch-Vlaanderen
3 min leestijd

Klant aan het woord - Gidsenteam Zeeuwsch-Vlaanderen

Interview: Toen de website van Gidsenteam Zeeuwsch-Vlaanderen niet meer voldeed, ging de stichting op zoek naar een partij die een nieuwe website voor hen zou kunnen realiseren. Nederdesign én de centrale locatie waar ze gevestigd zijn, spraken hen direc

Lees meer
Klant aan het woord - Barista op Wielen
3 min leestijd

Klant aan het woord - Barista op Wielen

Interview: Met een logo en moodboard kwam Dylan van Barista op Wielen naar Nederdesign toe. Zijn vraag: het bouwen van een goed vindbare en snelle website, die gaandeweg verder geoptimaliseerd kan worden. We mochten aan de slag!

Lees meer
Klant aan het woord - Zeeuwse Gronden
3 min leestijd

Klant aan het woord - Zeeuwse Gronden

Interview: Ter gelegenheid van hun nieuwe kantoor organiseerde Zeeuwse Gronden een bourgondisch diner voor de binnenstad van Terneuzen. Een feestelijk moment! Voor de kaartverkoop en toegangsregistratie contacteerde Hanna Laport van Zeeuwse Gronden Nederdesign.

Lees meer
Bekijk alle berichten