Interview

Klant aan het woord - DELTA Ride for the Roses

3 min leestijd

De DELTA Ride for the Roses is hét Zeeuwse fietsevenement. Iedereen kan meedoen en strijdt voor hetzelfde doel: een versnelling in kankeronderzoek teweegbrengen. Een prachtig initiatief waar Nederdesign ook een steentje aan bij mocht dragen. Marcel Klootwijk vertelt erover.

Klant aan het woord - DELTA Ride for the Roses

Grote opdracht met technische uitdagingen

‘Het bouwen van de nieuwe website van Delta Ride for the Roses was een grote opdracht met veel technische uitdagingen. Maar al snel kwamen we erachter dat deze opdracht bij Nederdesign in juiste handen lag. Door het coronavirus is de Ride for the Roses bijvoorbeeld twee jaar niet door kunnen gaan. Maar… mensen hadden zich wel ingeschreven. De inschrijvingen van 2020 en 2021 moesten doorgeschoven worden naar 2022. We wilden er zeker van zijn dat al die mensen goed geregistreerd stonden voor de Ride van 2022. Dat was van cruciaal belang. Iedereen die klaar stond aan de start, moest daadwerkelijk kunnen starten. Nederdesign heeft alle inschrijvingen doorgeschoven én gevalideerd. Dit hebben ze op een uitstekende manier aangepakt en dat geeft vertrouwen!’

Veelzijdige website

‘Wat voor ons ontzettend belangrijk was bij de nieuwe website, was aan de ene kant dat deelnemers zich op een eenvoudige en betrouwbare manier kunnen registeren. Aan de andere kant was het voor ons als organisatie belangrijk dat we allerlei informatie uit de website kunnen halen. Denk bijvoorbeeld aan financiële rapportages. Nederdesign heeft dit op een creatieve manier weten te realiseren. De betrouwbaarheid, veiligheid, betaalomgeving, facturatie, het dashboard waar ik in aanloop naar de Ride iedere dag in kijk, noem maar op… Het is een veelzijdige website geworden die goed functioneert.’

Nederdesign als penvoerder

Nederdesign heeft samen met reclamebureau Recht door Zee de website van DELTA Ride for the Roses mogen maken. Omdat het grootste deel van de opdracht uit techniek bestond, is Nederdesign penvoeder geworden in de opdracht. En met succes! Marcel: ‘Nederdesign heeft het allemaal gemanaged en is in staat geweest om het gevraagde te realiseren. Wij waren vaak ook kritisch en hadden bepaalde verwachtingen en wensen. Wat daarin opviel, is dat ze altijd een goede vertaalslag hebben kunnen maken en gaven ook goed aan wat wel en juist niet mogelijk was.’

Meedenkend vermogen

‘Het meedenkend vermogen van Nederdesign maakt toch wel dat wij zo tevreden zijn over de website en alles dat daarachter zit. Er is tijdens de Ride zelfs een medewerker van Nederdesign op locatie aanwezig geweest. Zo wisten ze ook gelijk de actiepunten voor het vervolgtraject. Dit geeft aan hoe ze in de wedstrijd staan. Het is een frisse club met mensen met open en eerlijke communicatie. Een fijne samenwerking!’

Ook interessant

Klant aan het woord - Barista op Wielen
3 min leestijd

Klant aan het woord - Barista op Wielen

Interview: Met een logo en moodboard kwam Dylan van Barista op Wielen naar Nederdesign toe. Zijn vraag: het bouwen van een goed vindbare en snelle website, die gaandeweg verder geoptimaliseerd kan worden. We mochten aan de slag!

Lees meer
Klant aan het woord - Zeeuwse Gronden
3 min leestijd

Klant aan het woord - Zeeuwse Gronden

Interview: Ter gelegenheid van hun nieuwe kantoor organiseerde Zeeuwse Gronden een bourgondisch diner voor de binnenstad van Terneuzen. Een feestelijk moment! Voor de kaartverkoop en toegangsregistratie contacteerde Hanna Laport van Zeeuwse Gronden Nederdesign.

Lees meer
Klant aan het woord – VeryBest
4 min leestijd

Klant aan het woord – VeryBest

Interview: Met restjes mooie gerechten koken om zo voedselverspilling tegen te gaan. Dat is waar Stephanie Verhoek van VeryBest haar passie ligt. Maar hoe kom je tot deze recepten? Vul de ingrediënten in op haar website en er komt direct een recept uit!

Lees meer
Bekijk alle berichten