Interview

Klant aan het woord - DELTA Ride for the Roses

3 min leestijd

De DELTA Ride for the Roses is hét Zeeuwse fietsevenement. Iedereen kan meedoen en strijdt voor hetzelfde doel: een versnelling in kankeronderzoek teweegbrengen. Een prachtig initiatief waar Nederdesign ook een steentje aan bij mocht dragen. Marcel Klootwijk vertelt erover.

Klant aan het woord - DELTA Ride for the Roses

Grote opdracht met technische uitdagingen

‘Het bouwen van de nieuwe website van Delta Ride for the Roses was een grote opdracht met veel technische uitdagingen. Maar al snel kwamen we erachter dat deze opdracht bij Nederdesign in juiste handen lag. Door het coronavirus is de Ride for the Roses bijvoorbeeld twee jaar niet door kunnen gaan. Maar… mensen hadden zich wel ingeschreven. De inschrijvingen van 2020 en 2021 moesten doorgeschoven worden naar 2022. We wilden er zeker van zijn dat al die mensen goed geregistreerd stonden voor de Ride van 2022. Dat was van cruciaal belang. Iedereen die klaar stond aan de start, moest daadwerkelijk kunnen starten. Nederdesign heeft alle inschrijvingen doorgeschoven én gevalideerd. Dit hebben ze op een uitstekende manier aangepakt en dat geeft vertrouwen!’

Veelzijdige website

‘Wat voor ons ontzettend belangrijk was bij de nieuwe website, was aan de ene kant dat deelnemers zich op een eenvoudige en betrouwbare manier kunnen registeren. Aan de andere kant was het voor ons als organisatie belangrijk dat we allerlei informatie uit de website kunnen halen. Denk bijvoorbeeld aan financiële rapportages. Nederdesign heeft dit op een creatieve manier weten te realiseren. De betrouwbaarheid, veiligheid, betaalomgeving, facturatie, het dashboard waar ik in aanloop naar de Ride iedere dag in kijk, noem maar op… Het is een veelzijdige website geworden die goed functioneert.’

Nederdesign als penvoerder

Nederdesign heeft samen met reclamebureau Recht door Zee de website van DELTA Ride for the Roses mogen maken. Omdat het grootste deel van de opdracht uit techniek bestond, is Nederdesign penvoeder geworden in de opdracht. En met succes! Marcel: ‘Nederdesign heeft het allemaal gemanaged en is in staat geweest om het gevraagde te realiseren. Wij waren vaak ook kritisch en hadden bepaalde verwachtingen en wensen. Wat daarin opviel, is dat ze altijd een goede vertaalslag hebben kunnen maken en gaven ook goed aan wat wel en juist niet mogelijk was.’

Meedenkend vermogen

‘Het meedenkend vermogen van Nederdesign maakt toch wel dat wij zo tevreden zijn over de website en alles dat daarachter zit. Er is tijdens de Ride zelfs een medewerker van Nederdesign op locatie aanwezig geweest. Zo wisten ze ook gelijk de actiepunten voor het vervolgtraject. Dit geeft aan hoe ze in de wedstrijd staan. Het is een frisse club met mensen met open en eerlijke communicatie. Een fijne samenwerking!’

Ook interessant

Klant aan het woord – Maas Afbouw
2 min leestijd

Klant aan het woord – Maas Afbouw

Interview: De website van Maas Afbouw was inmiddels bijna 15 jaar oud, je kunt dus wel zeggen dat hij ruim over de houdbaarheidsdatum was. Het bedrijf werkt graag op relatiebasis, daarom schakelden ze Nederdesign in voor hun nieuwe website.

Lees meer
Jong talent bij Nederdesign: Justin van Zundert
2 min leestijd

Jong talent bij Nederdesign: Justin van Zundert

Interview: Nieuw talent de kans geven om zichzelf te ontwikkelen. Daar gaat het om. Zowel voor klanten, maar ook in ons team! Daarom hebben we tijdelijk een nieuwe aanwinst in ons team in de vorm van Justin van Zundert (20).

Lees meer
Klant aan het woord – Schoonmaakbedrijf Risseeuw
2 min leestijd

Klant aan het woord – Schoonmaakbedrijf Risseeuw

Interview: Na enkele jaren geleden een webapp te hebben laten bouwen door Nederdesign, was het nu tijd voor een nieuwe website voor Schoonmaakbedrijf Risseeuw. Een vanzelfsprekende samenwerking als je het eigenaar Jannick Risseeuw vraagt!

Lees meer
Bekijk alle berichten