Interview

Klant aan het woord - Salarisbureau Bogaard

4 min leestijd

Een persoonlijke website. Dat was wat Ranco Bogaard van Salarisbureau Bogaard graag wilde. Uit de vele bedrijven die aan Ranco voorgelegd werden, koos hij voor Nederdesign. Een leuke samenwerking, die gebaseerd is op vertrouwen. Ranco vertelt erover…

‘In augustus 2020 ben ik gestart met Salarisbureau Bogaard. Als beginnend ondernemer is het belangrijk dat je online goed vindbaar bent. Daarom plaatste ik een oproep op LinkedIn, waarin in aangaf op zoek te zijn naar een partij die mijn website kon bouwen.

Klant aan het woord - Salarisbureau Bogaard

Daadkrachtig actie ondernemen

Op deze oproep kwamen ontzettend veel reacties. Ik kom zelf uit Zeeuws-Vlaanderen en ben heel betrokken met de regio. Ik vind het dan ook prachtig (en belangrijk) dat studenten terugkomen naar Zeeuws-Vlaanderen en hier iets proberen op te zetten. Sander was ook getagd in mijn oproep en paste binnen dat plaatje. Ik ben toen verder gaan kijken: wie is die persoon? Hoe ziet zijn website eruit? Ook heb ik het portfolio bekeken. Het sprak me aan wat ze gemaakt hadden. Maar wat me het meeste aansprak, was dat Sander mij zelf een berichtje stuurde om even telefonisch kennis te maken. Niet over en weer berichtjes sturen, maar gelijk daadkrachtig de telefoon pakken. Daar hou ik van!

Professionaliteit en vertrouwen

Tijdens dat gesprek had ik gelijk een goede indruk. Ik had iemand aan de lijn die weet waar hij het over heeft. Binnen mijn vak verzorg ik de salarisadministratie voor bedrijven. Mensen leggen iets vertrouwelijks bij mij neer. Daarom vond ik dat mijn website professionaliteit en vertrouwen moest uitstralen. Bij Sander had ik het gevoel dat hij dat kon geven. Daarbij komt natuurlijk wel een bepaalde investering kijken. Ik had er ook voor kunnen kiezen om mijn website ergens anders voor een paar honderd euro te laten bouwen, maar ik wilde het gelijk goed laten doen. Geen houtje-touwtje constructie…

Heldere verwachtingen

Toen Sander en zijn team aan de slag gingen met mijn website, deden ze dat niet zomaar. Wat ze het belangrijkste vonden om te weten, was wat ik wilde bereiken met mijn website. Vanaf het begin werden er duidelijke afspraken gemaakt en waren de verwachtingen helder. Dat vind ik belangrijk als je zakendoet, of dat nu gaat om een website of om iets anders.

Planmatig en gestructureerd werken

Ik ben zelf best kritisch en heb altijd van alles in mijn hoofd, maar ik ben geen creatief persoon. Daarom vind ik de samenwerking met Nederdesign zo prettig. Ik had bepaalde ideeën en punten die ik graag terug wilde zien en zij hebben dit alles uitgewerkt tot een plan. Dit plan was doordacht en kon goed onderbouwd worden. Datzelfde geldt voor de online marketing, waar we sinds kort mee gestart zijn. Ze weten vanaf het begin al hoe ze het gaan doen en hebben een bepaald stappenplan voor zich. Ze doen niet zomaar wat en je ziet precies wat er per maand gaat gebeuren. Maar, die planning is niet in beton gegoten. Indien nodig wordt er aan gesleuteld en worden dingen naar voren gehaald. Dit planmatig en gestructureerd werken vind ik fijn.

Een persoonlijke website

Wat ik graag wilde was een persoonlijke website. Ik ben een eenmanszaak en vind het belangrijk dat mensen direct op de website kunnen zien met wie ze te maken hebben. Ik ben daar graag transparant en open in. Maar, ik ga niet graag op de foto. Sander was hier heel duidelijk in: ‘Je wilt een persoonlijke website, ik kan niet verder zonder foto’s.’ Zodoende heb ik een fotorapportage laten schieten. Op het moment zelf hebben we zoveel lol gehad en achteraf heb ik veel leuke reacties op de foto’s gekregen. Het was uit mijn comfortzone, maar ik kijk er echt met een goed gevoel op terug. En… mijn website is nu inderdaad een stuk persoonlijker.

Fijne communicatie

Het team van Nederdesign bestaat uit creatievelingen die gestructureerd en geordend werken. Afspraak is afspraak. En als er een keer iets is, wordt dat heel fijn gecommuniceerd. Je hoeft niet te gissen en weet waar je aan toe bent. Je merkt dat het een team vol ervaring is!’

Ook interessant

Klant aan het woord – Maas Afbouw
2 min leestijd

Klant aan het woord – Maas Afbouw

Interview: De website van Maas Afbouw was inmiddels bijna 15 jaar oud, je kunt dus wel zeggen dat hij ruim over de houdbaarheidsdatum was. Het bedrijf werkt graag op relatiebasis, daarom schakelden ze Nederdesign in voor hun nieuwe website.

Lees meer
Jong talent bij Nederdesign: Justin van Zundert
2 min leestijd

Jong talent bij Nederdesign: Justin van Zundert

Interview: Nieuw talent de kans geven om zichzelf te ontwikkelen. Daar gaat het om. Zowel voor klanten, maar ook in ons team! Daarom hebben we tijdelijk een nieuwe aanwinst in ons team in de vorm van Justin van Zundert (20).

Lees meer
Klant aan het woord – Schoonmaakbedrijf Risseeuw
2 min leestijd

Klant aan het woord – Schoonmaakbedrijf Risseeuw

Interview: Na enkele jaren geleden een webapp te hebben laten bouwen door Nederdesign, was het nu tijd voor een nieuwe website voor Schoonmaakbedrijf Risseeuw. Een vanzelfsprekende samenwerking als je het eigenaar Jannick Risseeuw vraagt!

Lees meer
Bekijk alle berichten