Interview

Klant aan het woord - Wooncoach

3 min leestijd

Een klant van het eerste uur… Wooncoach! Nederdesign verzorgt al jaren de online marketing voor het bedrijf, zodat het goed vindbaar is in Google én heeft inmiddels al drie websites voor hen mogen bouwen. Tijd om eens met Dingena Tromp in gesprek te gaan over deze mooie samenwerking.

‘Onze samenwerking met Nederdesign is niet iets van de laatste jaren.’ begint Dingena. ‘Ik geloof dat we in 2011 zijn gestart, maar dit zou ook wel al langer geleden kunnen zijn. Via Recht door Zee, het reclamebureau waar wij mee samenwerken, zijn we bij Nederdesign terecht gekomen. Zij deden zaken met Sander van Nederdesign en waren daar erg over te spreken. Dat was voor ons een goede reden om het gesprek met Sander aan te gaan. Ook wij waren direct enthousiast, Sander is net als wij een ‘no nonsens’ persoon, dus dat was een goede match. Zo begon onze samenwerking!

Klant aan het woord - Wooncoach

Lekker sparren!

In de beginfase onderhield Nederdesign enkel onze website, maar dit is in de loop van de tijd meer en meer geworden. Voor onze laatste website heeft Sander bijvoorbeeld ook het ontwerp gemaakt én hij regelt onze online marketing. Het fijne aan Sander vind ik dat hij altijd goed met ons meedenkt. We leggen een idee bij hem neer en vervolgens kunnen we hier samen lekker over sparren. Uiteindelijk levert dit dan een resultaat op waar iedereen tevreden over is!

Niet gelukt zonder Nederdesign

Door de marketinginspanningen van Sander is onze website nu goed vindbaar in Google. We staan vrijwel altijd op de eerste pagina bij relevante zoekwoorden in onze branche. Mensen weten ons prima te vinden, dat blijkt ook uit onze statistieken. Het percentage bezoekers dat via een zoekmachine op onze website komt is met 28% gestegen ten opzichte van vorig jaar, maar dit gaat enkel om de resultaten die binnenkomen via niet-betaalde zoekresultaten. De betaalde advertenties binnen zoekmachines hebben voor 53% meer bezoekers gezorgd. Ten opzichte van het jaar hiervoor hebben we nu in totaal 34% meer websitebezoekers! Dit alles was ons zelf niet gelukt, zonder Sander waren we hier nooit aan begonnen denk ik. En wat fijn is, is dat Sander en ik regelmatig samen zitten om de zoekwoorden én de resultaten te evalueren. Mochten de resultaten niet zijn wat we ervan verwacht hadden, dan sturen we direct bij.

Het wordt gewoon geregeld

Voor onze nieuwe website kwam Sander zelf met allerlei handige functionaliteiten, zo kwam hij bijvoorbeeld met een andere, betere indeling voor de website. Daarnaast dacht hij mee over de teksten. Wij gebruiken soms teveel vakjargon, dus dan is het fijn dat een ‘leek’ de teksten eens met een andere blik bekijkt. Ook als we zelf aangeven iets te willen, dan komt er altijd wel een positief kritische noot vanuit zijn kant, waardoor het resultaat uiteindelijk optimaal is. Over deze proactieve houding ben ik erg te spreken! En buitenom dat Sander een aangenaam persoon is om mee samen te werken, is het ook fijn dat je erop kunt vertrouwen dat de zaken goed worden geregeld.

Ook interessant

Klant aan het woord – Schoonmaakbedrijf Risseeuw
2 min leestijd

Klant aan het woord – Schoonmaakbedrijf Risseeuw

Interview: Na enkele jaren geleden een webapp te hebben laten bouwen door Nederdesign, was het nu tijd voor een nieuwe website voor Schoonmaakbedrijf Risseeuw. Een vanzelfsprekende samenwerking als je het eigenaar Jannick Risseeuw vraagt!

Lees meer
Klant aan het woord - SieTec
2 min leestijd

Klant aan het woord - SieTec

Interview: Een nieuw kantoor, een nieuwe strategie, een nieuwe huisstijl, nieuwe promotiemiddelen. Heel SieTec heeft de afgelopen jaren een nieuw jasje gekregen, behalve de website. Hoog tijd dus om daar verandering in te brengen!

Lees meer
Klant aan het woord - Gidsenteam Zeeuwsch-Vlaanderen
3 min leestijd

Klant aan het woord - Gidsenteam Zeeuwsch-Vlaanderen

Interview: Toen de website van Gidsenteam Zeeuwsch-Vlaanderen niet meer voldeed, ging de stichting op zoek naar een partij die een nieuwe website voor hen zou kunnen realiseren. Nederdesign én de centrale locatie waar ze gevestigd zijn, spraken hen direc

Lees meer
Bekijk alle berichten