Case

Oplevering: Barista op Wielen

3 min leestijd

Dylan kwam met het logo van Barista op Wielen én een moodboard naar Nederdesign toe. Hij had al bepaalde ideeën over de website. Sander: Om de website op basis hiervan te ontwerpen was heel gaaf om te doen!’

Oplevering: Barista op Wielen

Case informatie

Klant
Barista op Wielen
Oplevering
November 2022
Type
Website

Mooie en kwalitatieve foto’s, die passen bij het bedrijf. Het is van groot belang voor het succes van een website. Daarom hebben de Internetprofs van Nederdesign Dylan uitgedaagd om op zoek te gaan naar de juiste fotograaf voor zijn foto’s. Een aantal fotografen zijn de revue gepasseerd en hij heeft de keuze gemaakt voor de fotograaf die in zijn ogen het beste bij hem paste. In de Timmerfabriek in Vlissingen zijn vervolgens de foto’s gemaakt. Sander van Nederdesign: ‘Dit, samen met het mooie logo én het ontwerp van de website, zorgt voor een eindresultaat waar we erg trots op zijn. Zonder de andere klanten tekort te doen: deze website is echt tof!’

Prikkelen en uitdagen

Volgens Sander houden het team van Nederdesign en Dylan elkaar goed scherp: ‘We prikkelen hem en hij daagt ons op zijn beurt ook uit. Hij vraagt advies aan ons en gaat aan de slag met de tips die wij hem geven. Zo werken we samen aan het succes van Barista op Wielen. Door goed samen te werken kunnen we leuke resultaten behalen. Maar we stellen ook randvoorwaarden: als hij op een evenement slechte koffie serveert, wordt het voor ons ook lastig. De koffie moet dus goed zijn… En dat is het!’

De juiste communicatie

‘Wanneer een klant vooraf al een duidelijk beeld heeft van het eindresultaat, is het voor ons een uitdaging om hieraan te voldoen. Het succes van een opdracht wordt dan grotendeels afhankelijk van de juiste communicatie: kan de klant zijn gedachten en ideeën goed overbrengen? Begrijpen wij het goed? Met Dylan zijn moodboard, duidelijke uitleg en de juiste stijl foto’s is alles op zijn plaats gevallen. Dat is een compliment voor zowel Dylan, als onze vormgever Lorenzo!’

Unieke marketingstrategie

‘We hebben voor Barista op Wielen een unieke strategie uitgestippeld om het bedrijf op de kaart te zetten,’ vertelt Davina, online marketeer bij Nederdesign. ‘We beginnen met het creëren van naamsbekendheid en het laten groeien van de websitebezoekers. In het tweede deel van het halfjaarplan sturen we bij op conversie-optimalisatie en het verbeteren van de kwaliteit van de bezoekers. Het uiteindelijke doel is een stabiele aanwas van offerte-aanvragen voor nieuwe opdrachten. Dit kunnen zowel bruiloften, beurzen, evenementen of zakelijke evenementen zijn.’ Dylan ook inschakelen voor jouw evenement? Neem eens een kijkje op www.baristaopwielen.nl.

Ook interessant

441% conversiestijging door Google Ads voor Steda Housing
2 min leestijd

441% conversiestijging door Google Ads voor Steda Housing

Case: Voor een nieuw startende website is het lastig om vanaf het begin te scoren in de organische zoekresultaten, door de autoriteit van de website. Om je zichtbaarheid direct een boost te geven biedt betaald adverteren een uitkomst!

Lees meer
Oplevering bezoekersregistratie Royal Hotels
4 min leestijd

Oplevering bezoekersregistratie Royal Hotels

Case: Jens Hoogstad van Royal Hotels kwam naar ons toe met de vraag of wij een oplossing hadden voor de bezoekersregistratie van zijn hotelgasten. We zijn aan de slag gegaan met een webapplicatie, zodat bezoekers eenvoudig kunnen inchecken.

Lees meer
Oplevering VeryBest
3 min leestijd

Oplevering VeryBest

Case: Lekker eten van een 'restje' in je koelkast, het kan met de recepten van VeryBest. Voer je ingrediënt in op de website en er komt altijd een heerlijk gerecht uit.

Lees meer
Bekijk alle berichten