Case

Oplevering: Zeeuwse Gronden

4 min leestijd

Bij dit bourgondisch diner, waar zo’n 180 buurtbewoners aanwezig waren, komt natuurlijk organisatorisch best het één en ander kijken. Zo ook de kaartverkoop en toegangsregistratie. Gelukkig was de naam Ticket or Leave it, na een symposium in het Scheldetheater, blijven hangen bij het team van Zeeuwse Gronden. Nederdesign mocht aan de slag!

Oplevering: Zeeuwse Gronden

Case informatie

Klant
Zeeuwse Gronden
Oplevering
November 2022
Type
Ticket or Leave it

Ter gelegenheid van hun nieuwe kantoor organiseerde Zeeuwse Gronden een bourgondisch diner voor de hele binnenstad van Terneuzen. Een feestelijk moment! De kaartverkoop en toegangsregistratie? Die werd gedaan met het systeem Ticket or Leave it. 

Sander: ‘Toen het team van Zeeuwse Gronden de vraag bij ons neer legde, was het inmiddels erg kort dag. Doordat we snel konden schakelen, hebben we de opdracht gekregen. Zeeuwse Gronden was al bekend met ons ticketsysteem Ticket or Leave it. Niet alleen van het symposium in het Scheldetheater, maar ook na eigen ervaringen zes jaar geleden. Ze waren dan ook erg blij met de ontwikkeling die het systeem doorgemaakt heeft. Waar ze een aantal jaar geleden met laptops en bedrade USB-barcodescanners moesten werken, volstond het nu om via hun eigen smartphone de kaarten te scannen. Een stuk gebruiksvriendelijker en daardoor makkelijker in gebruik.’

Stabiele oplossing

‘Waar onze klant De Statie het programma jaarrond gebruikt, is dat voor Zeeuwse Gronden slechts eenmalig. Wat dat betreft ligt er voor ons qua systeem een minder grote uitdaging. Wat wel tof is, is dat ze last minute de aanvraag hadden gedaan en dat wij vrijwel direct de kaartverkoop konden starten. Het is fijn om te zien dat we een stabiele oplossing hebben voor kaartverkoop en toegangsregistratie.’

Scannen met mobiel

Het dashboard van Ticket or Leave it is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De reacties van Zeeuwse Gronden waren dan ook heel positief. Het dashboard werd door hen als erg overzichtelijk en handig bestempeld. Sander: ‘Alle wensen die ze hadden, waren erin verwerkt en konden we meteen laten zien. De kers op de taart was de makkelijke manier van barcodes scannen via hun eigen mobiele telefoons, waardoor ze op locatie geen apparatuur nodig hadden.’

Verrassen met ticketsysteem

‘Wat voor ons zo leuk was aan deze opdracht, is dat een klant na bijna zes jaar bij ons terugkomt en we ze opnieuw hebben kunnen verrassen met Ticket or Leave it. Aangezien ze regelmatig evenementen organiseren, zullen ze vaker een ticketsysteem nodig hebben. Ze hebben inmiddels al aangegeven vaker terug te willen komen. Hartstikke leuk, altijd welkom!’

Ook interessant

441% conversiestijging door Google Ads voor Steda Housing
2 min leestijd

441% conversiestijging door Google Ads voor Steda Housing

Case: Voor een nieuw startende website is het lastig om vanaf het begin te scoren in de organische zoekresultaten, door de autoriteit van de website. Om je zichtbaarheid direct een boost te geven biedt betaald adverteren een uitkomst!

Lees meer
Oplevering bezoekersregistratie Royal Hotels
4 min leestijd

Oplevering bezoekersregistratie Royal Hotels

Case: Jens Hoogstad van Royal Hotels kwam naar ons toe met de vraag of wij een oplossing hadden voor de bezoekersregistratie van zijn hotelgasten. We zijn aan de slag gegaan met een webapplicatie, zodat bezoekers eenvoudig kunnen inchecken.

Lees meer
Oplevering: Barista op Wielen
3 min leestijd

Oplevering: Barista op Wielen

Case: Gasten op beurzen, evenementen en bruiloften voorzien van een heerlijk bakje koffie en allerlei andere koffiespecialiteiten. Dat is wat opgeleid barista Dylan van Overmeire van Barista op Wielen het liefste doet!

Lees meer
Bekijk alle berichten