Ter gelegenheid van hun nieuwe kantoor organiseerde Zeeuwse Gronden een bourgondisch diner voor de hele binnenstad van Terneuzen. Een feestelijk moment! De kaartverkoop en toegangsregistratie? Die werd gedaan met het systeem Ticket or Leave it.
Sander: ‘Toen het team van Zeeuwse Gronden de vraag bij ons neer legde, was het inmiddels erg kort dag. Doordat we snel konden schakelen, hebben we de opdracht gekregen. Zeeuwse Gronden was al bekend met ons ticketsysteem Ticket or Leave it. Niet alleen van het symposium in het Scheldetheater, maar ook na eigen ervaringen zes jaar geleden. Ze waren dan ook erg blij met de ontwikkeling die het systeem doorgemaakt heeft. Waar ze een aantal jaar geleden met laptops en bedrade USB-barcodescanners moesten werken, volstond het nu om via hun eigen smartphone de kaarten te scannen. Een stuk gebruiksvriendelijker en daardoor makkelijker in gebruik.’
Stabiele oplossing
‘Waar onze klant De Statie het programma jaarrond gebruikt, is dat voor Zeeuwse Gronden slechts eenmalig. Wat dat betreft ligt er voor ons qua systeem een minder grote uitdaging. Wat wel tof is, is dat ze last minute de aanvraag hadden gedaan en dat wij vrijwel direct de kaartverkoop konden starten. Het is fijn om te zien dat we een stabiele oplossing hebben voor kaartverkoop en toegangsregistratie.’
Scannen met mobiel
Het dashboard van Ticket or Leave it is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De reacties van Zeeuwse Gronden waren dan ook heel positief. Het dashboard werd door hen als erg overzichtelijk en handig bestempeld. Sander: ‘Alle wensen die ze hadden, waren erin verwerkt en konden we meteen laten zien. De kers op de taart was de makkelijke manier van barcodes scannen via hun eigen mobiele telefoons, waardoor ze op locatie geen apparatuur nodig hadden.’
Verrassen met ticketsysteem
‘Wat voor ons zo leuk was aan deze opdracht, is dat een klant na bijna zes jaar bij ons terugkomt en we ze opnieuw hebben kunnen verrassen met Ticket or Leave it. Aangezien ze regelmatig evenementen organiseren, zullen ze vaker een ticketsysteem nodig hebben. Ze hebben inmiddels al aangegeven vaker terug te willen komen. Hartstikke leuk, altijd welkom!’