Versterken van doelgroepen
Hearing Pro Group heeft twee belangrijke doelgroepen: bedrijven die voor hun medewerkers gehoorbescherming willen aanschaffen en particulieren die voor hun hobby of privéleven gehoorbescherming nodig hebben. Het doel van de Internet Profs van Nederdesign was het realiseren van een open website, waarbij beide doelgroepen zich gehoord voelen én waar ze elkaar kunnen versterken. Stel: een medewerker krijgt van zijn of haar baas gehoorbescherming, maar heeft daarnaast voor bijvoorbeeld zwemmen, slapen, vliegen of motorrijden ook gehoorbescherming nodig. Dan is de kans groot dat diegene hiervoor ook op de website van Hearing Pro Group kijkt. Twee vliegen in één klap.
Waardevolle online marketing
Als je een kijkje neemt op de website van Hearing Pro Group, zie je dat het realiseren van een open website is gelukt. Het is een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website. Naast het ontwikkelen van de website, voert Nederdesign maandelijks overige online marketingwerkzaamheden uit voor het bedrijf. Internet Prof Wendy: ‘Zo herschrijven we onder andere teksten, beheren het Google Mijn Bedrijf profiel waar we wekelijks een bericht inplannen, brengen in kaart hoe de website verbeterd kan worden én delen maandelijks de belangrijkste websitecijfers middels de Google Data Studio. Want… dat is zo ontzettend waardevol.’
Social mediastrategie op maat
Wanneer je op de socials van Hearing Pro Group kijkt, en dan met name op het Instagramaccount, zie je dat deze er uniek uitzien. Hier is Nathalie van Hearing Pro Group verantwoordelijk voor. En het mag gezegd worden: dat doet ze super. Het is ontzettend leuk dat het Nederdesignteam hier een bijdrage aan heeft mogen leveren door de social mediastrategie voor het bedrijf te bepalen. Een mooie samenwerking!
Mooie samenwerking
Sander van Nederdesign: ‘De samenwerking met Hearing Pro Group is op een leuke manier ontstaan. Ik ken Jordie Bolleman, de eigenaar Hearing Pro Group Zuid-West, al een lange tijd. We hebben altijd zakelijk contact gehouden, dus toen hij en zijn collega’s uit Limburg op zoek waren naar een partij om hun nieuwe website én de online marketing op te pakken, waren wij de gelukkigen!’