Case

Oplevering: Salarisbureau Bogaard

2 min leestijd

Ranco Bogaard is in de zomer van 2020 gestart met zijn bedrijf Salarisbureau Bogaard. Omdat hij nog geen grote naamsbekendheid heeft, is het hebben van een persoonlijke website van groot belang. Dit kan enorm helpen bij de naamsbekendheid van een bedrijf. Je doet immers zaken met een persoon en niet met een bedrijf. Aan Nederdesign dus de mooie taak om aan de slag te gaan met een persoonlijke website!

Oplevering: Salarisbureau Bogaard

Case informatie

Klant
Salarisbureau Bogaard
Oplevering
Maart 2021
Type
Website

Een mooie, passende huisstijl

‘Ranco informeerde bij ons naar de mogelijkheden voor het bouwen van de website en naar de mogelijkheden voor een eigen huisstijl,’ vertelt Sander. ‘Voor de huisstijl hebben we een aantal partijen aanbevolen met wie we vaker samenwerken. Hij heeft gekozen voor reclamebureau Le Noir. En het resultaat, dat mag er zijn. Mooi werk van Annick en Milou! Nadat de huisstijl door Ranco was goedgekeurd, hebben wij op basis van de huisstijl de website ontworpen.’

Logische indeling

Over de indeling van de website is goed nagedacht. Salarisbureau Bogaard biedt twee diensten aan. Het verzorgen van loonadministratie voor bedrijven en het versterken van een bedrijf als salarisadministrateur op interimbasis. In beide gevallen is Ranco degene die het werk doet. Daarom is er op de homepage ingezet op een kennismaking. Een kennismaking met het bedrijf, maar ook een kennismaking met Ranco Bogaard. Vervolgens zijn de diensten te zien en als laatste worden er referenties van klanten weergegeven. Dit is goed voor het vertrouwen en kan laatste twijfelaars over de streep trekken.

Persoonlijk door foto’s

Sander van Nederdesign: ‘Omdat Ranco zijn achternaam in de bedrijfsnaam verwerkt zit én omdat hij de persoon is die de werkzaamheden uitvoert, moest de website wel een persoonlijk tintje krijgen. We hebben er samen met Ranco voor gekozen om een fotoshoot te doen op basis van het ontwerp van de website. De fotograaf kreeg dus heel gerichte vragen. Het resultaat? Dat is super geworden!’

Trots!

‘Toen Ranco een website voor zijn nieuwe bedrijf wilde laten bouwen, had hij een oproep geplaatst op LinkedIn. Hierin werden wij getagd door een goede kennis. Hier hebben we natuurlijk op gereageerd en dat resulteerde in een goed telefoongesprek met Ranco. Op basis van dit gesprek en het plan dat wij hadden voor zijn website, heeft hij voor Nederdesign gekozen. Iets waar we trots op zijn, zeker omdat er meer dan 20 bedrijven getagd zijn in de oproep!’ Sander sluit af: ‘Ranco is een startende ondernemer en gaf ons het vertrouwen om beslissingen te nemen over de inhoud, indeling en doelen van de website. Nu is het aan ons om dat vertrouwen uit te betalen met een drukbezochte en converterende website!’

Ook interessant

441% conversiestijging door Google Ads voor Steda Housing
2 min leestijd

441% conversiestijging door Google Ads voor Steda Housing

Case: Voor een nieuw startende website is het lastig om vanaf het begin te scoren in de organische zoekresultaten, door de autoriteit van de website. Om je zichtbaarheid direct een boost te geven biedt betaald adverteren een uitkomst!

Lees meer
Oplevering bezoekersregistratie Royal Hotels
4 min leestijd

Oplevering bezoekersregistratie Royal Hotels

Case: Jens Hoogstad van Royal Hotels kwam naar ons toe met de vraag of wij een oplossing hadden voor de bezoekersregistratie van zijn hotelgasten. We zijn aan de slag gegaan met een webapplicatie, zodat bezoekers eenvoudig kunnen inchecken.

Lees meer
Oplevering: Barista op Wielen
3 min leestijd

Oplevering: Barista op Wielen

Case: Gasten op beurzen, evenementen en bruiloften voorzien van een heerlijk bakje koffie en allerlei andere koffiespecialiteiten. Dat is wat opgeleid barista Dylan van Overmeire van Barista op Wielen het liefste doet!

Lees meer
Bekijk alle berichten