Altijd de juiste oplossing
De klanten van Trident Safety zijn doorgaans op zoek naar veiligheidsproducten. Hierbij kan het om zowel koop, huur als advies gaan. Het Unique Selling Point (USP) van Trident Safety is dat je hen altijd kan bereiken én dat ze altijd met de juiste oplossing komen. Daarom is de opvallende zoekbalk op de website een perfecte start. Potentiële klanten vinden op deze manier snel wat ze zoeken.
Makkelijk en snel contact opnemen
‘De zoekopdrachten die potentiële klanten invoeren op de website, worden door ons bijgehouden,’ vertelt Sander van Nederdesign. ‘Dit kan bruikbare informatie zijn bij het bepalen van het productassortiment van Trident Safety. De producten die je in het assortiment van Trident Safety terugvindt, zijn geen producten die je zomaar even koopt via een webshop. Advies hierbij is vaak onmisbaar. In de duidelijke verhuurcatalogus, kunnen bezoekers het product bekijken waar ze naar op zoek zijn. Vervolgens zijn er veel en snelle mogelijkheden om contact op te nemen.’
Unieke marketingstrategie
Nederdesign heeft niet alleen de website gerealiseerd voor Trident Safety, maar verzorgt ook de online marketing voor het bedrijf. Sander: ‘Voor Trident Safety werken we met onze unieke marketingstrategie: het slim combineren van alle online marketingkanalen om de doelstellingen van het bedrijf te behalen. Iedere zes maanden stellen we samen met het bedrijf nieuwe doelstellingen op en realiseren zo een online groei van Trident Safety. Hierbij zetten we in op vindbaarheid (SEO), adverteren (SEA), social media, technische optimalisaties én conversie-optimalisaties. Iedere maand sleutelen we aan de techniek, de content en zorgen we ervoor dat de doelstellingen gehaald worden. Bij Trident Safety zijn de doelstellingen gebaseerd op het aantal ingevulde contactformulieren op de website.’