Case

Oplevering: Poppe Installatietechniek

2 min leestijd

Voor dit mooie en innovatieve bedrijf heeft Nederdesign, in samenwerking met marketing- en communicatiebureau Arrangé en designbureau LeNoir, de website gemaakt. En die mag er wezen al zeggen we het zelf…

Oplevering: Poppe Installatietechniek

Case informatie

Klant
Poppe Installatietechniek
Oplevering
December 2019
Type
Website

Elkaar scherp houden

Nederdesign heeft veel ervaring in de samenwerking met reclamebureaus. Hierbij wordt Nederdesign vaak ingezet voor de technische kant van de website. De ontwerpen die worden gemaakt door bureaus worden omgezet in goed werkende én goed vindbare websites. Sander: ‘Ieder bureau waarmee we samenwerken geeft een eigen dimensie aan een project. En juist de samenwerking met meerdere partijen voor een gezamenlijke klant haalt het beste in elkaar naar boven. Je houdt elkaar scherp en komt zo tot de mooiste resultaten. Dat zie je ook bij de website van Poppe Installatietechniek.’

Goed doordachte website

De website van Poppe Installatietechniek was een grote klus, onder andere omdat er veel verschillende soorten pagina’s gebouwd moesten worden. De website moest overzichtelijk zijn voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Dit is gelukt, omdat er vooraf goed over de website is nagedacht. Hier zie je de toegevoegde waarde van een samenwerking met meerdere partijen. Sander: ‘Voor sommige bureaus bouwen we precies dat wat er ontworpen is, maar bij Arrangé, het marketing- en communicatiebureau waarmee we samenwerkten voor de website van Poppe Installatietechniek, hebben we meer vrijheid. Er is ruimte om met tips en ideeën te komen. Die rol vinden we heel leuk om in te vullen, omdat we dan ook echt van toegevoegde waarde kunnen zijn.’

Handige functionaliteiten

De website van Poppe Installatietechniek heeft meerdere handige functionaliteiten, waaronder een geïntegreerde chat. Het voordeel van zo’n chatfunctie is dat (toekomstige) klanten op een laagdrempelige manier contact met je bedrijf kunnen opnemen. Vaak worden er vragen gesteld op het moment dat de bezoeker al heeft besloten om met het bedrijf in zee te gaan. De chat geeft dan het laatste zetje om van de bezoeker een klant te maken!

Ook interessant

441% conversiestijging door Google Ads voor Steda Housing
2 min leestijd

441% conversiestijging door Google Ads voor Steda Housing

Case: Voor een nieuw startende website is het lastig om vanaf het begin te scoren in de organische zoekresultaten, door de autoriteit van de website. Om je zichtbaarheid direct een boost te geven biedt betaald adverteren een uitkomst!

Lees meer
Oplevering bezoekersregistratie Royal Hotels
4 min leestijd

Oplevering bezoekersregistratie Royal Hotels

Case: Jens Hoogstad van Royal Hotels kwam naar ons toe met de vraag of wij een oplossing hadden voor de bezoekersregistratie van zijn hotelgasten. We zijn aan de slag gegaan met een webapplicatie, zodat bezoekers eenvoudig kunnen inchecken.

Lees meer
Oplevering: Barista op Wielen
3 min leestijd

Oplevering: Barista op Wielen

Case: Gasten op beurzen, evenementen en bruiloften voorzien van een heerlijk bakje koffie en allerlei andere koffiespecialiteiten. Dat is wat opgeleid barista Dylan van Overmeire van Barista op Wielen het liefste doet!

Lees meer
Bekijk alle berichten