Meer contactmomenten creeëren met een nieuwe website
Den Doelder Pallets is één van de grootste producenten van pallets in de Benelux. De pallets worden gemaakt op twee vestigingen in Axel en Westdorpe. Vanaf deze locaties voorzien ze hun klanten van zowel standaard als maatwerk pallets. Daarbij produceren ze kleine én grote series. Hierdoor kan Den Doelder Pallets ieder bedrijf van dienst zijn. Het bedrijf vindt zijn oorsprong in 1938, wanneer de overgrootvader van de huidige eigenaar Christian den Doelder een houtzagerij koopt in Axel.
Een website met een duidelijk doel
Voor Den Doelder Pallets hebben we een volledig nieuwe, meertalige website ontwikkeld. Alle facetten van het bedrijf, zoals de producten, de productie, het milieu en de historie komen uitgebreid aan bod op hun nieuwe website. De website kent een duidelijk doel: meer contactmomenten creëren met potentiële en bestaande klanten. Direct vanaf de homepagina krijgt de bezoeker de verschillende producten en sectoren te zien waarin Den Doelder Pallets actief is.
Bijsturen voor nog betere resultaten
We hebben een online zichtbaarheidskalender opgesteld. Hierin plannen we iedere maand werkzaamheden in waardoor de website verder geoptimaliseerd wordt. Iedere maand gaan we aan de slag met zoekmachine optimalisatie, social media, online adverteren en technische optimalisaties. Daarnaast zijn er diverse tools actief zoals Google Analytics en Hotjar. Hiermee meten we de resultaten en kunnen wij nog beter bijsturen. De resultaten na de eerste zes maanden zijn veelbelovend! We hebben 46% meer bezoekers, 150% meer telefoonklikken en 67% meer e-mailklikken. Nog beter: het conversiepercentage is met 70,8% gestegen tot 3,25%. Anders gezegd, 3,25% van de bezoekers wordt omgezet in een contactmoment.