Case

Oplevering: Schoonmaakbedrijf Risseeuw

2 min leestijd

Schoonmaakbedrijf Risseeuw is een jong en fris schoonmaakbedrijf uit Axel, dat de afgelopen jaren ontzettend hard gegroeid is. Met meer dan 1.000 klanten in Zeeuws-Vlaanderen was er behoefte aan een dashboard waarin ze al hun klanten konden inzien én waarin ze werkzaamheden aan klanten konden koppelen. Het doel van dit dashboard was een duidelijk overzicht dat rust biedt.

Oplevering: Schoonmaakbedrijf Risseeuw

Case informatie

Klant
Schoonmaakbedrijf Risseeuw
Oplevering
Augustus 2018
Type
Webapplicatie

Een overzichtelijk dashboard

Nederdesign heeft dit dashboard voor het schoonmaakbedrijf mogen realiseren. Het dashboard is klein gestart. De allereerste stap was het toevoegen van de klanten en de werkzaamheden die per klant worden uitgevoerd. Later is er een logboek toegevoegd. Hierin werd bijgehouden wanneer welke werkzaamheden zijn uitgevoerd, op deze manier kan er altijd makkelijk terug worden gekeken naar wat er wanneer precies gedaan is.

Toename aan positieve reviews

De volgende stap was het inbouwen van de mogelijkheid om vanuit het dashboard mails te versturen naar de klanten. Zo worden er nu bijvoorbeeld automatische mails naar klanten gestuurd waar onlangs is schoongemaakt. In deze automatische mail krijgen ze de vraag of ze tevreden zijn over de verrichte werkzaamheden en of ze een review willen achterlaten. Voorheen werden klanten mondeling gewezen op het achterlaten van een review. Nu er via de mail wordt gevraagd om een beoordeling, is er te zien dat het aantal reviews wekelijks toeneemt. Het bedrijf levert kwaliteit, dus deze reviews zijn vrijwel altijd positief. Maar mocht het zo zijn dat er een negatieve review geplaatst wordt, dan kan Nederdesign het schoonmaakbedrijf tips geven en ondersteuning bieden om hier op een goede manier mee om te gaan. Ook benieuwd hoe je met negatieve reviews omgaat? Lees dan ons blog hierover.

Efficiënt te werk

De functionaliteit waar op dit moment aan wordt gewerkt is de ‘slimme agenda’. Met behulp van deze agenda worden klanten ingepland op basis van hun postcode en wensen, bijvoorbeeld eens per twee maanden de ramen zemen. Hierdoor kan het personeel van Schoonmaakbedrijf Risseeuw heel efficiënt te werk gaan, omdat meerdere klanten uit dezelfde plaats op dezelfde dag ingepland kunnen worden.

Ook interessant

441% conversiestijging door Google Ads voor Steda Housing
2 min leestijd

441% conversiestijging door Google Ads voor Steda Housing

Case: Voor een nieuw startende website is het lastig om vanaf het begin te scoren in de organische zoekresultaten, door de autoriteit van de website. Om je zichtbaarheid direct een boost te geven biedt betaald adverteren een uitkomst!

Lees meer
Oplevering bezoekersregistratie Royal Hotels
4 min leestijd

Oplevering bezoekersregistratie Royal Hotels

Case: Jens Hoogstad van Royal Hotels kwam naar ons toe met de vraag of wij een oplossing hadden voor de bezoekersregistratie van zijn hotelgasten. We zijn aan de slag gegaan met een webapplicatie, zodat bezoekers eenvoudig kunnen inchecken.

Lees meer
Oplevering: Barista op Wielen
3 min leestijd

Oplevering: Barista op Wielen

Case: Gasten op beurzen, evenementen en bruiloften voorzien van een heerlijk bakje koffie en allerlei andere koffiespecialiteiten. Dat is wat opgeleid barista Dylan van Overmeire van Barista op Wielen het liefste doet!

Lees meer
Bekijk alle berichten