Een mooie, passende huisstijl
‘Ranco informeerde bij ons naar de mogelijkheden voor het bouwen van de website en naar de mogelijkheden voor een eigen huisstijl,’ vertelt Sander. ‘Voor de huisstijl hebben we een aantal partijen aanbevolen met wie we vaker samenwerken. Hij heeft gekozen voor reclamebureau Le Noir. En het resultaat, dat mag er zijn. Mooi werk van Annick en Milou! Nadat de huisstijl door Ranco was goedgekeurd, hebben wij op basis van de huisstijl de website ontworpen.’
Logische indeling
Over de indeling van de website is goed nagedacht. Salarisbureau Bogaard biedt twee diensten aan. Het verzorgen van loonadministratie voor bedrijven en het versterken van een bedrijf als salarisadministrateur op interimbasis. In beide gevallen is Ranco degene die het werk doet. Daarom is er op de homepage ingezet op een kennismaking. Een kennismaking met het bedrijf, maar ook een kennismaking met Ranco Bogaard. Vervolgens zijn de diensten te zien en als laatste worden er referenties van klanten weergegeven. Dit is goed voor het vertrouwen en kan laatste twijfelaars over de streep trekken.
Persoonlijk door foto’s
Sander van Nederdesign: ‘Omdat Ranco zijn achternaam in de bedrijfsnaam verwerkt zit én omdat hij de persoon is die de werkzaamheden uitvoert, moest de website wel een persoonlijk tintje krijgen. We hebben er samen met Ranco voor gekozen om een fotoshoot te doen op basis van het ontwerp van de website. De fotograaf kreeg dus heel gerichte vragen. Het resultaat? Dat is super geworden!’
Trots!
‘Toen Ranco een website voor zijn nieuwe bedrijf wilde laten bouwen, had hij een oproep geplaatst op LinkedIn. Hierin werden wij getagd door een goede kennis. Hier hebben we natuurlijk op gereageerd en dat resulteerde in een goed telefoongesprek met Ranco. Op basis van dit gesprek en het plan dat wij hadden voor zijn website, heeft hij voor Nederdesign gekozen. Iets waar we trots op zijn, zeker omdat er meer dan 20 bedrijven getagd zijn in de oproep!’ Sander sluit af: ‘Ranco is een startende ondernemer en gaf ons het vertrouwen om beslissingen te nemen over de inhoud, indeling en doelen van de website. Nu is het aan ons om dat vertrouwen uit te betalen met een drukbezochte en converterende website!’