Poppe Installatietechniek

Poppe Installatietechniek is, zoals de naam al doet vermoeden, een installatiebedrijf dat werkzaam is in en rondom Zeeland. Een bekende naam in de regio. Voor dit mooie bedrijf heeft Nederdesign de website gemaakt.

Poppe Installatietechniek is, zoals de naam al doet vermoeden, een installatiebedrijf dat werkzaam is in en rondom Zeeland. Een bekende naam in de regio. Voor dit mooie bedrijf heeft Nederdesign, in samenwerking met marketing- en communicatiebureau Arrangé en designbureau LeNoir, de website gemaakt. En die mag er wezen al zeggen we het zelf…

In gesprek met de klant

Nederdesign heeft veel ervaring in de samenwerking met reclamebureaus. Hierbij wordt Nederdesign vaak ingezet voor de technische kant van de website. De ontwerpen die worden gemaakt door bureaus worden omgezet in goed werkende én goed vindbare websites. Sander: ‘Ieder bureau waarmee we samenwerken geeft een eigen dimensie aan een project. En juist de samenwerking met meerdere partijen voor een gezamenlijke klant haalt het beste in elkaar naar boven. Je houdt elkaar scherp en komt zo tot de mooiste resultaten. Dat zie je ook bij de website van Poppe Installatietechniek.’

Goed doordachte website

De website van Poppe Installatietechniek was een grote klus, onder andere omdat er veel verschillende soorten pagina’s gebouwd moesten worden. De website moest overzichtelijk zijn voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Dit is gelukt, omdat er vooraf goed over de website is nagedacht. Hier zie je de toegevoegde waarde van een samenwerking met meerdere partijen. Sander: ‘Voor sommige bureaus bouwen we precies dat wat er ontworpen is, maar bij Arrangé, het marketing- en communicatiebureau waarmee we samenwerkten voor de website van Poppe Installatietechniek, hebben we meer vrijheid. Er is ruimte om met tips en ideeën te komen. Die rol vinden we heel leuk om in te vullen, omdat we dan ook echt van toegevoegde waarde kunnen zijn.’

Handige functionaliteiten

De website van Poppe Installatietechniek heeft meerdere handige functionaliteiten, waaronder een geïntegreerde chat. Het voordeel van zo’n chatfunctie is dat (toekomstige) klanten op een laagdrempelige manier contact met je bedrijf kunnen opnemen. Vaak worden er vragen gesteld op het moment dat de bezoeker al heeft besloten om met het bedrijf in zee te gaan. De chat geeft dan het laatste zetje om van de bezoeker een klant te maken!

Ook online succes behalen?

Sander Bruggeman

We helpen je graag met het realiseren van jouw online doelstellingen. Neem vandaag contact met ons op voor een kenningsmakingsgesprek!

Neem contact op