Een nieuwe start
Toen Theo verhuisde van Noord-Holland naar Zeeland, verhuisde zijn onderneming met hem mee. Zijn website was nog gericht op zijn doelgroep in Noord-Holland én was flink verouderd. Na wat Googelen kwam hij bij Nederdesign terecht. Al snel realiseerde internet prof Sander zich dat hij langer bezig zou zijn met het updaten van de oude website van Het Blije Kratje, dan met het maken van een nieuwe. Dus er kwam een nieuwe website!
Bezoeken omzetten naar bestellingen
Niet alleen de website, maar ook de online marketing mocht Nederdesign op zich nemen. Internet prof Wendy: ‘We werken constant aan de vindbaarheid van Het Blije Kratje én aan het optimaliseren van de website. Dit zodat bezoeken worden omgezet in bestellingen. Zo hebben we onlangs een WhatsApp functie toegevoegd en is er een bezorgkaart toegevoegd aan de website. Zo kunnen bezoekers in één oogopslag zien waar Het Blije Kratje bezorgt en is het bestellen nog makkelijker geworden.’
Samen mooie resultaten behalen
Onlangs vertelde Theo Stoke enthousiast over zijn ervaringen met Nederdesign. En enthousiast? Dat is hij nog steeds! Wendy: ‘Theo is enthousiast en betrokken en dat maakt de samenwerking erg leuk. Ondanks de invloed van het Coronavirus blijven we samen investeren in een nog beter vindbare website en maken we het bestellen zo makkelijk mogelijk. Het allerleukste? Dat we samen mooie resultaten realiseren!’