Digiportal Gebouwbeheer

Een innovatieve webapplicatie die honderden papieren logboeken in één klap overbodig maken. De onderhoudsmedewerkers registreren hun inspecties vanaf hun tablet!

Stel je een uitgebreid archief voor met tientallen, zo niet honderden papieren logboeken voor. Periodieke inspecties van installaties worden hierin steeds met pen bijgeschreven. In opdracht van de gemeente Terneuzen hebben we hiervoor een slimme webapplicatie ontwikkeld. Medewerkers loggen in op hun tablet of PC en vullen digitaal het inspectieformulier in. De gebouwbeheerders zien in één oogopslag de status van hun installaties in plaats van uitpuilende archiefkasten!

In gesprek met de klant

Volledig beheer met uitgebreide rechtenstructuur

Het vereenvoudigen van uw periodieke inspecties begint met overzichtelijk gebouwbeheer. Gebouwen, openbare kasten en inrichtingen worden eenvoudig toegevoegd. Daarnaast biedt de detailpagina van een gebouw inzicht in de bijbehorende installaties. Al deze installaties kennen een periodieke keuring of inspectie. Het beheer van deze installaties werkt eenvoudig en overzichtelijk. Men kan notities, foto’s en documenten toevoegen. Een installatie heeft zijn eigen logboeken waarin de keuringen verwerkt worden.

Externe partijen worden door middel van een onderhoudscontract toegevoegd aan de applicatie. Iedere medewerker krijgt zijn persoonlijke inloggegevens en kan daarmee digitaal inspecties verwerken. Wanneer er een streekproef van toepassing is, wordt de beheerder daar direct van op de hoogte gesteld. Zo mis je geen enkele inspectie meer en kan je deze data eenvoudig exporteren naar Excel voor verder analyse.