Een moderne website
Met een ijzersterk concept en een goede huisstijl ontbrak het bij Chris de Vries Financieel Advies enkel nog aan een duidelijke website. Nederdesign heeft ervoor gekozen om de stijlelementen zoals het kompas, de helikopterpiloot en natuurlijk de huisstijlkenmerken zoals kleuren en lettertypes terug te laten komen op de website. Door de combinatie van die elementen én de indeling van de pagina’s oogt de website overzichtelijk en past hij precies binnen de bestaande huisstijl.
Leads generen
Het doel van de website is het genereren van leads. Dit in de vorm van contactformulieren en kliks op het telefoonnummer en e-mailadres. Daarnaast is de website ingericht om de bezoeker op de twee abonnementen te wijzen die Chris de Vries Financieel Advies aanbiedt. De website is zo gebouwd dat de bezoekers richting de abonnementen worden gestuurd. Vanuit alle pagina's wordt de bezoeker getriggerd na te denken over zijn of haar financiële toekomst.
Vindt er in jouw leven ook een life-changing event plaats of ben je gewoon benieuwd naar de website van Chris de Vries Financieel Advies? Die bekijk je hier.